PAUL BAMS

Plaats reactie
herb

PAUL BAMS

Bericht door herb » 01 feb 2016, 12:00

reeds enkele weken ,tracht ik een afspraak te maken met deze verkoper uit Geel,
voor het oplossen van storingen met pelletkachel Bleu Fire - Sogno

deze verkoper heeft ons reeds tweemaal de afspraak bevestigd,doch steeds laten zitten zonder enig bericht

zijn er mensen die gelijkaardige problemen meemaakte met Paul Bams ?
personen die dezelfde kachel hebben,graag uw ervaringen aub?

met dank,
herb

Gebruikersavatar
stijnerbeer
Pellet-specialist
Berichten: 140
Lid geworden op: 13 okt 2015, 10:46
Contacteer:

Re: PAUL BAMS

Bericht door stijnerbeer » 01 feb 2016, 13:54

Hey Herb,

Wat scheelt er aan je kachel?
Ik heb zo'n sch**t aan alles, dat ik str*nt tekort kom.

herb

Re: PAUL BAMS

Bericht door herb » 01 feb 2016, 14:37

kachel start niet op
geeft alarm voor toevoer pellets

Gebruikersavatar
stijnerbeer
Pellet-specialist
Berichten: 140
Lid geworden op: 13 okt 2015, 10:46
Contacteer:

Re: PAUL BAMS

Bericht door stijnerbeer » 01 feb 2016, 15:40

Ik neem aan dat hij dus ook geen pellets geeft?

Indien je kachel niet meer in garantie zou zijn zou ik je aanraden om hem open te maken en kijken of de pelletmotor op de schroef nog werkt. Indien dat onderdeel stuk is kan je dat snel en makkelijk zelf vervangen. Motortje kost meestal tussen de 100 - 200 eur.

Haal ook even uw pelletreservoir volledig leeg als je dat doet.
Ik heb zo'n sch**t aan alles, dat ik str*nt tekort kom.

dirk3583

Re: PAUL BAMS

Bericht door dirk3583 » 16 dec 2016, 00:42

hallo,
Heb net hetzelfde meegemaakt met paul bams uit geel.
Kachel geplaatst zonder schoorsteenbuis te steken, deze ging er zogezegd niet in. Achteraf een buis gestoken door een vakman op 2 minuten tijd was deze er door.
Kachel viel ook regelmatig in panne en zolang als de garantie liep (2jaar) heeft hij deze zogezegd komen herstellen.
De garantie was nog maar net voorbij en ik had al opnieuw stukken. Na vele malen gecontacteerd te hebben en afspraken te maken waar ik verlof voor nam, liet de bams hem niet zien.
Een goede raad zoek een echte vakman en geen bedrieger zoals deze.

groeten dirk

Peter62
Pellet-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 dec 2016, 10:44
Contacteer:

Re: PAUL BAMS

Bericht door Peter62 » 21 dec 2016, 10:51

Beste,
Ik heb dezelfde ervaring met Meneer Bams. Het was nu een jaar geleden dat ik hem nodig had. Een drietal weken terug gebeld om een afspraak te maken voor het onderhoud van de kachel. Een afspraak werd gemaakt en vermits wij met 2 gaan werken hadden we volk voorzien om in huis te blijven en om 10 uur gewoon een sms bericht gekregen met volgende melding: Beste, ik ga er vandaag niet geraken voor de kachel te poetsen. Ik bel u direct in het nieuwe jaar op voor een nieuwe afspraak. Ik ben van mening als je een afspraak maakt kom ze dan ook na. Dit noem ik geen service naar bestaande klanten toe.

Gebruikersavatar
El Torro
Pellet-specialist
Berichten: 1581
Lid geworden op: 09 nov 2013, 14:08
Contacteer:

Re: PAUL BAMS

Bericht door El Torro » 21 dec 2016, 11:01

Ik bel u direct in het nieuwe jaar op voor een nieuwe afspraak. Ik ben van mening als je een afspraak maakt kom ze dan ook na. Dit noem ik geen service naar bestaande klanten toe.
:o

U wordt nooit, ziek, staat nooit in de file of heeft geen pech met u wagen?

Peter62
Pellet-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 dec 2016, 10:44
Contacteer:

Re: PAUL BAMS

Bericht door Peter62 » 21 dec 2016, 17:09

Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt. Is in het verleden nog gebeurt dat ik zelfs een paar keer heb moeten bellen. Ik moet wel zeggen het is altijd opgelost geraakt ( dat is het positieve ) maar een afspraak maken voor een bepaalde dag en deze niet nakomen vindt ik helemaal niet positief.

Gebruikersavatar
El Torro
Pellet-specialist
Berichten: 1581
Lid geworden op: 09 nov 2013, 14:08
Contacteer:

Re: PAUL BAMS

Bericht door El Torro » 21 dec 2016, 18:19

Ik ben zelf service monteur geweest en er kan nu eenmaal van alles fout/anders lopen.
Bv. een zwangere vrouw/oude oma haar kachel doet het niet meer.

Zou jij dan zeggen, sorry je tijd is om, ik moet om 11 uur bij de volgende klant zijn?

JohnV

Re: PAUL BAMS

Bericht door JohnV » 16 jun 2017, 21:27

Geachte lezers,

De reactie die vele van jullie geven komen mij bekend voor.
Diversen keren een afspraak gemaakt met Dhr. Bams.
Nadat we hem uiteindelijk aan de telefoon krijgen wordt er een afspraak gemaakt, maar zoals jullie raden komt hij niet opdagen.
Excuses is dat hij geen nummer had om af te bellen.
Vervolgens maakt hij een 2e afspraak en met een beetje geluk is het natuurlijk druk geweest op de weg.
De laatste keren heb ik pellets besteld en na telefonisch contact zou het komende week wel goed komen en zou hij het regelen.
Jullie raden het al, geen pellets geen telefoontje gewoon zwijgen op afstand.
Dat is toch geen service, veel bedrijven zouden inmiddels failliet zijn met zo'n instelling.

Waterskikloon

Re: PAUL BAMS

Bericht door Waterskikloon » 28 dec 2017, 10:26

Geen lading pellets terwijl bak vol steekt; kregen kachel niet aan, dus bellen maar. na 5 uur aan en uit zetten is kachel aan gegaan.
Dan had ie natuurlijk tijd om te komen kijken maar kon hij niets doen omdat kachel brandt (uit laten gaan geen optie omdat de zaak gans weekend open moest zijn). afspraak gemaakt vandaag 9 uur....en ja hier idem probleem,hij is er niet..nog steeds niet, niet reageren op sms, ....

kachel speciaal laten uitgaan en moet morgen weer werken voor gans weekend, teleurgesteld....

Er kan inderdaad vanalles tussenkomen, maar als professioneel vakman tracht je je klanten toch in te lichten....

Iemand professioneel die nog een gaatje heeft vandaag voor een dringend onderhoud ?

HerC
Pellet-specialist
Berichten: 2306
Lid geworden op: 10 mei 2014, 17:01
Contacteer:

Re: PAUL BAMS

Bericht door HerC » 28 dec 2017, 11:08

Waterskikloon schreef:
Iemand professioneel die nog een gaatje heeft vandaag voor een dringend onderhoud ?
Je kan dit ook posten in de rubriek"Technieker gezocht"

Dakke
Pellet-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 jun 2021, 16:38
Contacteer:

Re: PAUL BAMS

Bericht door Dakke » 01 jun 2021, 16:58

Ook een kachel gekocht bij Paul Bams. Na twee weken was de printplaat stuk.
De heer Bams had beloofd dit te komen repareren. Drie weken later nog steeds niets, de heer Bams is niet meer te bereiken met onze telefoon, hij neemt niet op.
Met een andere telefoon geprobeerd en die neemt hij wel op, beloofd overmorgen te komen. Een week later weer nog steeds niets.
Andere telefoon neemt hij ook niet meer op
Nu twee maanden later kachel nog steeds stuk. Mensen dit is pure oplichting, blijf er aub weg.

Plaats reactie

Terug naar “Antwerpen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast