Factuur en garantie bij aankoop pelletkachel
Geplaatst: 16 jan 2019, 17:08
Beste leden,
Heeft iemand die ooit een Modena pelletkachel kocht, überhaupt ooit een factuur en dus recht op garantie gekregen??
Hier was de procedure als volgt:
U besteld een Modena pelletkachel voor een bedrag incl. 6%btw, op factuur.. want ja, natuurlijk is alles op factuur!!
Een vriendelijke intelligente man komt de kachel leveren, niet op de afgesproken dag (tja, dag halve vakantiedag), ook niet op de 2de afgesproken dag (idd…) maar een week ofwat later, maar goed..
Na betaling krijg je een “werkfiche”, niet eens een leveringsbon, aankoopbewijs.. nee, een “werkfiche” waar wat op gekrabbeld staat.
Op de vraag waar de factuur is reageert de man alsof hij plots het iq 2 heeft. Dat moet ik met de baas regelen.
De baas blijkt spoorloos.. Geen reactie op emails, telefoon… Ik probeer de lieve man al bijna een maand te bereiken.
Mensen in dezelfde situatie kunnen mij mailen zodat er een open klacht naar testaankoop kan. Deze onzin moet maar eens stoppen. Ook snap ik niet dat de moderator van dit forum op vraag van de betrokken verkoper alle klachten heeft verwijderd??? Dit heet freedom of speech moderator.
Groetjes,
Sonja <3
Heeft iemand die ooit een Modena pelletkachel kocht, überhaupt ooit een factuur en dus recht op garantie gekregen??
Hier was de procedure als volgt:
U besteld een Modena pelletkachel voor een bedrag incl. 6%btw, op factuur.. want ja, natuurlijk is alles op factuur!!
Een vriendelijke intelligente man komt de kachel leveren, niet op de afgesproken dag (tja, dag halve vakantiedag), ook niet op de 2de afgesproken dag (idd…) maar een week ofwat later, maar goed..
Na betaling krijg je een “werkfiche”, niet eens een leveringsbon, aankoopbewijs.. nee, een “werkfiche” waar wat op gekrabbeld staat.
Op de vraag waar de factuur is reageert de man alsof hij plots het iq 2 heeft. Dat moet ik met de baas regelen.
De baas blijkt spoorloos.. Geen reactie op emails, telefoon… Ik probeer de lieve man al bijna een maand te bereiken.
Mensen in dezelfde situatie kunnen mij mailen zodat er een open klacht naar testaankoop kan. Deze onzin moet maar eens stoppen. Ook snap ik niet dat de moderator van dit forum op vraag van de betrokken verkoper alle klachten heeft verwijderd??? Dit heet freedom of speech moderator.
Groetjes,
Sonja <3