Nieuw forum lid

Stel hier jezelf even voor! Jouw vraag, antwoord of bericht zet je nadien in de meest passende rubriek...
Plaats reactie
TonCouwenberg

Nieuw forum lid

Bericht door TonCouwenberg » 27 mar 2021, 11:06

Hallo allemaal.

Dank voor het toevoegen aan dit forum!
Ik ben zelf enkele jaren in bezit van 2 Rika kachels, een Livo en een Paro. Als ik vragen had over deze kachels kom je via google al snel op dit forum terecht. D3 hoogste tijd dus om me eens aan te melden.

Groeten uit NL :roll:

Gebruikersavatar
Koen
Site Admin
Berichten: 495
Lid geworden op: 24 sep 2012, 22:04
Locatie: Sint-Joris-Weert
Contacteer:

Re: Nieuw forum lid

Bericht door Koen » 05 apr 2021, 00:05

Welkom op het forum!
Veel leesplezier!!
Houtpelletsfan van het eerste uur
Baxi/HS Tarm Multi-Heat 2.5 24kW pelletketel
http://www.pelletsforum.be

lm444125

Nieuw forum lid

Bericht door lm444125 » 14 mei 2021, 10:46

Hallo ik stook al enkele jaren pellets met een pallizetti en geen enkel technisch probleem met de kachel gehad. Alleen sinds ik pellets in de colruyt van agriselect gehaald heb al 4 maal een uitval gehad met het vastrijden van de doseersluis van de pellets .2 maal technieker laten komen en deze melde mij pellets van agriselect niet meer gebruiken.Gewisseld van leverancier en probleem is opgelost. Ook vasrgesteld dat er bij depellets van agriselect veel as wordt gevormd. De pellets van agriselect door de houthakselaar gedraaid en bij deze operatie hoort en voelt men dan er iets abnormaals hard van structuur tussen de pellets zit. Klantendienst colruyt gecontacteert en deze melde mij dat ik zelf naar agriselect moest bellen VIVA COLRUYT Groetjes louis
.

Plaats reactie

Terug naar “Welkom”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten