Forum administratie

Via deze rubriek informeren we onze leden. Maar ook jullie mogen deze rubriek gebruiken om ideeën of suggesties of problemen betreffende dit forum te melden...
Plaats reactie
KevinD87
Pellet-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 feb 2022, 19:51
Contacteer:

Forum administratie

Bericht door KevinD87 » 03 mei 2022, 20:16

Het viel me op dat er toch wel vaak spamberichten op dit forum terechtkomen. In dit chitchat subforum zag ik oa een topic waarin men valse identiteitsdocumenten aanbied uit 2021 ...
Zijn er nog moderators en/of administrators actief op dit forum? Is men eventueel op zoek naar nieuwe of extra moderators om de zaken wat op orde te houden?

Gebruikersavatar
Koen
Site Admin
Berichten: 495
Lid geworden op: 24 sep 2012, 22:04
Locatie: Sint-Joris-Weert
Contacteer:

Re: Forum administratie

Bericht door Koen » 11 mei 2022, 11:33

Beste Kevin,

Momenteel zijn er geen moderators actief op het forum. Ik verwijder regelmatig de spam berichten maar het blijft een pest.
Ik denk eraan om nieuwe leden maar toe te laten na goedkeuring maar dan moeten echte nieuwe leden weer langer wachten.

Met vriendelijke groeten,
koen
Houtpelletsfan van het eerste uur
Baxi/HS Tarm Multi-Heat 2.5 24kW pelletketel
http://www.pelletsforum.be

KevinD87
Pellet-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 feb 2022, 19:51
Contacteer:

Re: Forum administratie

Bericht door KevinD87 » 12 mei 2022, 21:46

Koen schreef: 11 mei 2022, 11:33 Beste Kevin,

Momenteel zijn er geen moderators actief op het forum. Ik verwijder regelmatig de spam berichten maar het blijft een pest.
Ik denk eraan om nieuwe leden maar toe te laten na goedkeuring maar dan moeten echte nieuwe leden weer langer wachten.

Met vriendelijke groeten,
koen
Beste Koen. Bedankt voor de feedback! Moest u ervoor openstaan kan ik wel wat helpen met de zaken op orde te houden. Ik heb vele jaren geleden nog gewerkt met phpBB en vBulletin fora, zowel als admin als moderator. Laat gerust iets weten.

Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen en suggesties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten